Veelgestelde vragen / FAQ

Veelgestelde vragen / FAQ

Let op!! Electrische delen vallen buiten het retourrecht. Alle electrische delen zijn 100% getest en in orde. Zooi is Mooi UG is niet verantwoordelijk voor een verkeerde diagnose door u of het door u verkeerd aansluiten van het onderdeel.

Hebben jullie een showroom?

Ja, wij hebben een showroom. U kunt onze producten zowel via onze webshop bestellen als via onze showroom:

Kampstraat 38A te Geleen.

Gelieve een afspraak te maken voordat u langs komt.

Kan ik de apparatuur ook afhalen?

Het is mogelijk om apparatuur te komen afhalen, mits u eerst via de website een bestelling heeft geplaatst. Nadat u deze bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bevestigingse-mail en kunt u deze vanaf de volgende dag afhalen (ma t/m vrij van 10-17:00) . Onze afhaalbalie zit bij ons magazijn, op Kampstraat 38A, Geleen. 

Als ik iets bestel, kan ik het dan nog dezelfde dag afhalen?

Ja, dat is mogelijk, mits wij de producten in ons magazijn in Geleen op voorraad hebben en u de bestelling op tijd heeft geplaatst. Het kan voorkomen dat het product waar u interesse in heeft in een ander magazijn staat waardoor het helaas niet mogelijk is deze dezelfde dag nog op te halen. Om uzelf ervan te verzekeren dat u het product dezelfde dag nog kunt afhalen, kunt u hier het beste voordat u het product bestelt naar informeren bij onze klantenservice via info@zooiismooi.nl.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Via onze website kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen. Dit doet u door wanneer u op de pagina van het door u gewenste artikel staat te klikken op “in winkelwagen.” Nu komt u in een venster waar u extra services kunt aanvinken en waar u kunt kiezen uit afhalen of bezorgen, klik op “Ga door naar afrekenen.” U kunt de bestellingen plaatsen door te "Afrekenen zonder account" of door u te "Registreren" Klik vervolgens op “ga verder.” In het volgende scherm vult u uw gegevens in. Klik vervolgens op “ga verder.” In het scherm wat u nu ziet kiest u uw "voorkeursdatum" van levering en vervolgens de "betaalwijze"  Om de bestelling af te ronden en te plaatsen klikt u op “bestel" Nadat u de bestelling heeft geplaatst krijgt u automatisch een bevestigingsmail met alle gegevens van uw order. 

Kan ik ook op een andere manier bestellen dan via de website?

Ja, eventueel door een e-mail te sturen naar info@zooiismooi.nl onder vermelding van het te bestellen artikel, uw naam- en adresgegevens en telefoonnummer.

Levert u in heel Nederland en wat zijn de bezorgkosten?

Wij leveren GRATIS in regio 046. Buiten deze regio kunnen wij in overleg bezorgen.

Indien u een klein onderdeel besteld kan dat via de reguliere pakketdienst overal naartoe gestuurd worden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

U ontvangt uw bestelling binnen 2-4 werkdagen, u wordt hier tijdig van op de hoogte gesteld. De avond vóór levering ontvangt u een mail en een sms met daarin een tijdvak van leveren. Dit bericht zal u worden gestuurd door de pakketbezorger.

Wat gebeurt er als de verwachte levertermijn wordt overgeschreden?

Wij doen ons uiterste best om deze informatie zo accuraat mogelijk weer te geven, echter is het een indicatie en kan er in sommige gevallen vanaf worden geweken. Wij stellen u hiervan dan ook zo snel mogelijk op de hoogte. 

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

U krijgt vroeg in de ochtend van de leverdag een mail van de vervoerder met daarin een levertijdvak van 3 uur. Dit tijdvak is definitief en niet te wijzigen. Zorg er dus voor dat u bij het kiezen van uw leverdag dat u de hele dag beschikbaar bent. Eventuele extra verzendkosten komen voor uw rekening.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt bezorgd door een door ons geselecteerde gespecialiseerde bezorgdienst.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben ten tijde van de levering van mijn bestelling?

Het is belangrijk dat u bij het kiezen van uw leverdag de hele dag beschikbaar bent. Het tijdvak van leveren krijgt u de avond voor de leverdag per sms en email. Mocht u op het afgesproken tijdstip dan ook niet op het afgesproken afleveradres aanwezig zijn, dan worden de standaard vervoerskosten bij u in rekening gebracht.

Kan ik mijn oude apparaat inleveren?

Ja, dit is kosteloos mogelijk, zowel bij bezorging als zelf afhalen. Als u een apparaat bij ons bestelt, nemen wij een oud, vergelijkbaar apparaat mee zonder extra kosten in rekening te brengen. Deze dient dan wel klaar te staan voor transport. Voor uw oude apparaat geldt dat deze losgekoppeld en watervrij dient te zijn. Als het oude apparaat eenmaal is meegenomen is dit onherroepelijk.

Brengen jullie mijn bestelling ook de trap op?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Standaard wordt het apparaat over de eerste drempel geleverd.

Kan ik alle apparaten meteen in gebruik nemen?

Ja, in principe kunt u elk apparaat meteen in gebruik nemen. 

Bouwen jullie ook apparaten in?

Dit is helaas niet mogelijk.

Kunnen jullie mijn wasmachine of wasdroger ook aansluiten op een trekschakelaar?

Nee, dit kunnen wij helaas niet doen i.v.m. de veiligheid.

Kunnen jullie mijn oude tussenstuk opnieuw gebruiken?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Ik wil graag dat de draairichting van de deur van mijn apparaat wordt gewijzigd, doen jullie dit ook?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Hoe kan ik betalen?

Bij Zooi is Mooi UG kunt u op verschillende manieren betalen, zowel contant, iDeal als Paypal. 

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Onze producten zijn margeproducten derhalve wordt er geen BTW berekend.

Moet ik een verwijderingsbijdrage betalen?

Nee, dit is in 2013 afgeschaft.

Wat is de garantie van mijn product?

Al onze producten worden volledig gereviseerd afgeleverd. Dit geld voor alle wasmachines en wasdrogers.

Indien een machine een defect blijkt te hebben dat niet door transport of plaatsing is veroorzaakt kunnen wij u hiermee helpen. 

Op de losse onderdelen worden geen garantie afgegeven.

Ik heb een vraag over de werking van mijn product of mijn apparaat is defect, wat moet ik doen?

Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@zooisimooi.nl. Wij zullen er alles aan doen uw vraag te beantwoorden. Het is hierbij overigens ook mogelijk dat we u doorverwijzen naar een service helpdesk van de fabrikant zelf, alwaar u direct terecht kunt met technische vragen over uw product. 

Ik wil mijn aankoop graag retourneren, kan dit?

Op alle nieuwe producten is een 14 dagen retourrecht van toepassing. Echter zijn al onze producten gebruikt en is het dus niet mogelijk deze artikelen te retourneren.

Ik heb mijn apparaat gebruikt, maar ben er toch niet tevreden mee. Kan ik hem nog retourneren?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Hoe gaat Zooi is Mooi UG met mijn persoonlijke gegevens om?

Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend voor het afhandelen van uw bestelling. Uw gegevens zullen dus niet worden doorgegeven aan derden, met uitzondering van onze partners (leveranciers) voor het bezorgen en afhandelen van uw bestelling. Alle klantgegevens worden met inachtneming van de bepalingen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WPB) door ons opgeslagen en verwerkt. U kunt te allen tijde kosteloos uw persoonsgegevens bij ons opvragen, wijzigen of laten verwijderen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via info@zooiismooi.nl.

Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik contact opnemen?

Wanneer u een vraag heeft die hier niet tussen staat verwijzen wij u graag door naar onze klantenservice. U kunt uw vraag e-mailen naar info@zooiismooi.nl.

Waar kan ik terecht met eventuele klachten?

Bij Zooi is Mooi UG kunt u rekenen op een adequate en nauwkeurige afhandeling van uw bestelling. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling of over het door ons geleverde product. Wij vernemen dit graag van u! Heeft u een klacht, op- of aanmerking, dan kunt u een e-mail sturen naar info@zooiismooi.nl. Wij streven ernaar deze binnen een dag te beantwoorden. 

Taalkeuze

© 2018 - 2020 Zooi is Mooi | sitemap | rss